Nr. 5287/22.05.2025
ANUNȚ :
În conformitate cu următoarele prevederi legale:
– art.VII alin.(2) și (3) lit.a) din OUG 156/2024 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice pentru fundamentarea bugetului general consolidat pe anul 2025, pentru modificarea și completarea unor acte normative, precum și pentru prorogarea unor termene ;
–art. 554 alin. (1) și alin. (7) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare ;
– HOTĂRÂRII nr. 1336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.
Direcţia Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor MEHEDINȚI, cu sediul în Drobeta Turnu Severin str.Carol Davila nr.1 – jud.MEHEDINȚI, anunță organizarea concursului, în vederea ocuparii a una funcție contractuală de execuție vacantă, pe perioadă nedeterminată inginer ,clasa I , gradul profesional II în cadrul Compartimentului Sănătate Animală –Serviciul Laborator Sanitar Veterinar și pentru Siguranța Alimentelor -DSVSA MEHEDINȚI,
- a) Condiții specifice necesare în vederea participării la concurs și a ocupării funcției contractuale de inginer ,clasa I , gradul profesional II:
– studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul de studii: ingineria produselor alimentare, programul de studii :protecția consumatorului și a mediului.
– vechime în specialitatea studiilor absolvite necesare ocupării postului – minimum 1 an;
Durata normală a timpului de muncă este de 7 ore/zi/35 ore/săptămână.
Concursul constă în susţinerea probei scrise în data de 17.06.2025 ora 11.00 la sediul Direcţiei Sanitar-Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor MEHEDINȚI, cu sediul în Drobeta Turnu Severin, str.Carol Davila nr.1 – jud.MEHEDINȚI şi a probei interviu care se va susţine într-un termen de maximum 4 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.
Dosarele de înscriere la concurs se pot depune la sediul instituției în maximum 10 zile lucrătoare de la data afișării anunţului, respectiv în perioada 22.05.2025 – 05.06.2025 ora 16.00 la secretariatul DSVSA MEHEDINȚI sau prin poșta electronică la adresa de e_mail:office-mehedinti@ansvsa.ro .
Dosarele de concurs ,vor conține următoarele documente:
- a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 din H.G. nr. 1336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului – cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice;
- b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
- c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
- d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
- e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
- f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
- g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
- h) curriculum vitae, model comun european.
Modelul orientativ al adeverinţei menţionate la lit. e) este prevăzut în anexa nr. 3 Hotărarea 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.
Copiile de pe actele prevăzute la lit a), f) și h) se vor prezenta în original, iar cele prevăzute la lit. b) – e) vor fi prezentate și în original, în vederea verificării conformității copiilor cu acestea, care se certifică cu mențiunea „conform cu originalul”.
Documentul prevăzut la lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. (1) lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice.
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte condiţiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi cerinţele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) şi (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare:
– are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
– cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
– are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
– are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
– îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
– nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
– nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii.
Selecția dosarelor de înscriere se va face într-un termen de maximum două zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.
Rezultatele selecţiei dosarelor de concurs se afişează de către secretarul comisiei de concurs, cu menţiunea „admis” sau „respins”, însoţită, după caz, de motivul respingerii, la sediul instituţiei, precum şi pe pagina de internet a acesteia, în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a dosarelor. Contestațiile îndreptate împotriva rezultatului selecției dosarelor de concurs se pot depune în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor la compartimentul resurse umane sau, după caz, la compartimentul care asigură organizarea şi desfăşurarea concursului.
În situaţia contestațiilor formulate faţă de rezultatul selecţiei dosarelor, comisia de soluţionare a contestațiilor verifică îndeplinirea de către candidatul contestatar a condiţiilor pentru participare la concurs în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.
Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului se realizează prin afişare la sediul şi pe pagina de internet a instituţiei, după caz, în termen de o zi lucrătoare de la data finalizării probei şi conţine atât punctajul obţinut, cât şi menţiunea „admis” sau „respins”, după caz, iar contestațiile îndreptate împotriva rezultatelor pentru fiecare probă de concurs se pot depune în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului la compartimentul resurse umane sau, după caz, la compartimentul care asigură organizarea şi desfăşurarea concursului.
În situaţia contestațiilor formulate faţă de rezultatul probei scrise, probei practice sau al interviului, comisia de soluţionare a contestațiilor analizează lucrarea sau consemnarea răspunsurilor la interviu doar pentru candidatul contestatar în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.
Rezultatele finale se afişează la sediul autorităţii sau instituţiei publice organizatoare a concursului şi pe pagina de internet a acesteia, la secţiunea special creată în acest scop, în termen de o zi lucrătoare de la data afişării rezultatelor soluţionării contestațiilor pentru ultima probă, prin specificarea menţiunii „admis” sau „respins”.
Afişarea rezultatelor obţinute de candidaţi la probele concursului, precum şi afişarea rezultatelor soluţionării contestațiilor şi a rezultatelor finale ale concursului se realizează folosindu-se codul numeric pentru identificare atribuit fiecărui candidat (numărul de înregistrare atribuit fiecărui dosar de concurs).
Condițiile de participare la concurs, bibliografia și tematica de concurs se afișează la sediul DSVSA MEHEDINȚI și pe site oficial al DSVSA MEHEDINȚI www.mehedinti.dsvsa.ro -secțiunea oportunități de angajare.
Orice alte informaţii suplimentare se pot obţine de la sediul Direcției Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor MEHEDINȚI – Compartimentul Juridic și Resurse Umane, telefon: 0752348608 sau 0252316312 int.13, e-mail office-mehedinti@ansvsa.ro.
BIBLIOGRAFIE ȘI TEMATICĂ:
Bibliografie : | Tematică: |
1. ORDIN nr. 13 din 24 ianuarie 2005 (*actualizat*)privind aprobarea Normei sanitare veterinare şi pentru siguranţa alimentelor ce stabileşte regulile pentru prelevare de probe de produse de origine animala pentru examenul de laborator
|
CAPITOLUL III -NORME DE RECOLTARE PENTRU EXAMENE DE LABORATOR
|
2. Regulament 2073/2005 privind criteriile microbiologice pentru produsele alimentare
|
ARTICOLUL 5 – NORME SPECIALE PRIVIND TESTELE SI PRELEVAREA DE PROBE
ARTICOLUL 7– REZULTATE NESATISFACATOARE |
3. ORDIN nr. 145 din 21 septembrie 2018 pentru aprobarea normei sanitare veterinare privind metodologia de prelevare, ambalare, identificare și transport al probelor destinate examenelor de laborator din domeniul sănătății și al bunăstării animalelor, precum și din domeniul organismelor modificate genetic
|
CAPITOLUL X – PROBE DESTINATE EXAMENULUI DE BIOLOGIE MOLECULARĂ ȘI ORGANISME MODIFICATE GENETIC
|
4. REGULAMENTUL DE PUNERE ÎN APLICARE (UE) 2021/605 AL COMISIEI din 7 aprilie 2021 de stabilire a măsurilor speciale de combatere a pestei porcine africane | CAPITOLUL I
CAPITOLUL II CAPITOLUL III |
5. ORDIN 35 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Programului acţiunilor de supraveghere, prevenire, control şi eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, de identificare şi înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor şi ecvideelor, precum şi a Normelor metodologice de aplicare a Programului de supraveghere şi control în domeniul siguranţei alimentelor
|
– CAPITOLUL I
SUPRAVEGHEREA, PROFILAXIA ŞI CONTROLUL BOLILOR LA ANIMALE
SECŢIUNEA 1 PROGRAME NAŢIONALE DE SUPRAVEGHERE, CONTROL ŞI ERADICARE A BOLILOR LA ANIMALE -PROGRAMUL PENTRU MONITORIZAREA, CONTROLUL ŞI ERADICAREA PESTEI PORCINE CLASICE ÎN ROMÂNIA – PROGRAMUL PENTRU SUPRAVEGHEREA BOLII LIMBII ALBASTRE (BLUETONGUE, FEBRA CATARALĂ OVINĂ) ÎN ROMÂNIA -PROGRAMUL PENTRU MONITORIZAREA, CONTROLUL ŞI ERADICAREA ENCEFALOPATIILOR SPONGIFORME TRANSMISIBILE -LEUCOZA ENZOOTICĂ BOVINĂ |
Atribuțiile postului:
- efectuează controale oficiale prin analize de laborator pentru probele recoltate în cadrul Planurilor cifrice aprobate, pentru probele recoltate în cadrul controalelor oficiale efectuate în caz de suspiciune, precum şi în cadrul programelor de autocontrol;
- respectă cerinţele de performanţă ale metodelor analitice în acord de legislaţia europeană.
- utilizează metode standardizate, metode recomandate de laboratoarele comunitare şi naţionale de referinţă sau metode proprii (dezvoltate in-house) şi întreprinde demersurile necesare pentru validarea, respectiv acreditarea metodelor folosite, în conformitate cu legislaţia în vigoare;
- participă la testele de competenta organizate de laboratoarele naţionale/ europene de referinţă şi alte instituţii de profil;
- participă la investigaţii epidemiologice pentru obţinerea de informaţii suplimentare în vederea stabilirii diagnosticului, atunci când este cazul;
- răspunde de stabilirea necesarului şi a specificaţiilor tehnice privind echipamentele, reactivii, kit-urile, produsele biologice şi alte materiale necesare pentru efectuarea analizelor de laborator, în cadrul programului de autocontrol şi pentru activitatea de strategie naţională în conformitate cu prevederile legale în vigoare şi în acord cu prevederile Programului acţiunilor de supraveghere, prevenire, control şi eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, de identificare şi înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor şi ecvideelor, precum şi Programului de supraveghere şi control în domeniul siguranţei alimentelor;
- participă, în condiţiile legii, la întocmirea proiectelor de norme sanitare veterinare şi instrucţiuni tehnice privind sănătatea animală şi siguranţa alimentelor;
- întocmeşte informări şi rapoarte tehnice asupra analizelor efectuate;
- participă, în condiţiile legii, la întocmirea de programe sanitare veterinare de supraveghere, emergentă, de risc, asanare a unor boli la animale şi a zoonozelor;
- efectuează expertize de medicină legală veterinară prin metode de laborator;
- interpretează conform referenţialelor (legislaţiei) rezultatele obţinute în urma examenului de laborator;
- instruieşte la cerere personalul din cadrul laboratoarelor uzinale şi laboratoarelor organizate în cadrul asociaţiilor şi fundaţiilor profesionale din sectorul agro-alimentar;
- instruieşte, la cerere, personalul responsabil cu recoltarea probelor în programul de autocontrol din cadrul unităţilor supuse controlului sanitar veterinar, cu privire la modul de recoltare a probelor;
- participă la instruiri organizate de LNR şi alte întâlniri profesionale în domeniul său de activitate;
15.este autorizat sa efectueze analize atât pentru evaluarea stării de sănătate şi bunăstării animalelor, cât şi pentru diagnosticul bolilor prin examene: morfopatologice, bacteriologice, micologice, virusologice, parazitologice, toxicologice, micotoxicologice, serologice, biochimice, hematologice, semiologice, de biologie moleculară şi de analiză genetică;
- este autorizat sa efectueze analize la probele recoltate de către medicii veterinari oficiali pentru controlul produselor alimentare şi hranei pentru animale, de origine: indigenă, provenite din import, destinate exportului sau la cererea beneficiarilor;
- centralizează şi transmite A.N.S.V.S.A., rapoartele anuale ale laboratoarelor uzinale şi a celor organizate în cadrul asociaţiilor şi fundaţiilor profesionale din sectorul agro-alimentar, privind situaţia analizelor efectuate pe domenii de activitate şi profiluri;
- eliberează buletinele de analiză în maxim 24 de ore de la obţinerea rezultatului;
- răspunde de aplicarea şi implementarea corectă a metodelor oficiale, recomandate de laboratoarele naţionale de referinţă; este autorizat pentru dezvoltarea, modificarea, verificarea si validarea metodelor;
- întreprinde toate demersurile necesare pentru transmiterea electronică a informaţiilor necesare prin sistemul informatic LIMS şi pentru transmiterea probelor către laboratoarele care efectuează analizele solicitate;
- este autorizat sa introduca date, sa prelucreze si sa raporteze rezultate în cadrul sistemului electronic LIMS, inclusiv a informaţiilor privind gestiunea stocurilor;
- răspunde de verificarea şi gestionarea stocurilor de reactivi, kituri, produse biologice şi alte substanţe, inclusiv de utilizarea lor integrală în termenul de valabilitate precizat de producător;
- răspunde de comunicarea probelor de opinie suplimentară sau a probelor de referinţă către laboratoarele naţionale sau europene de referinţă, în cazul rezultatelor pozitive sau neconforme, conform procedurilor şi legislaţiei în vigoare;
- răspunde de îndeplinirea obligaţiilor aferente participării la testările de competenţă interlaboratoare, organizate de laboratoarele naţionale sau europene de referinţă;
- îşi desfăşoară activitatea analitică conform cerinţelor ISO 17025/2018 pentru asigurarea calităţii;
- răspunde de raportarea activităţilor realizate către conducerea D.S.V.S.A., către A.N.S.V.S.A. şi către laboratoarele naţionale de referinţă, conform instrucţiunilor primite;
- în situaţia obţinerii de rezultate pozitive sau neconforme pentru analizele efectuate, notifică imediat D.S.V.S.A. pe teritoriul de competenţă al căruia au fost prelevate probele, prin mijloace de comunicare rapide (fax şi poştă electronică), în vederea luării măsurilor legale ce se impun;
- asigură măsurile necesare pentru prevenirea accidentelor de muncă, a îmbolnăvirilor profesionale; potrivit legii răspunde şi controlează la toate locurile de muncă aplicarea cu stricteţe a normelor privind securitatea şi sănătatea în muncă în cadrul L.S.V.S.A.;
- răspunde de modul în care se asigură activitatea de prevenire şi stingere a incendiilor în cadrul L.S.V.S.A.;
- participă la programe de cercetare în domenii de specialitate sau conexe, împreună cu institute de cercetare, universităţi sau organisme şi autorităţi de reglementare, pe plan naţional sau internaţional, cu respectarea legislaţiei în vigoare;
- asigură şi răspunde de implementarea măsurilor legale privind gestionarea preparatelor şi substanţelor chimice periculoase, conform legislaţiei în vigoare;
- elaborează documentaţia de fundamentare privind necesitatea acreditării de noi metode şi o transmite institutelor veterinare, după aprobarea de către directorul executiv;
- răspunde la solicitările altor structuri din cadrul instituţiei sau ale A.N.S.V.S.A., precum şi ale persoanelor fizice şi juridice, privind domeniile de competenţă, conform legislaţiei în vigoare;
- soluţionează petiţiile primite în responsabilitatea sa şi comunică răspunsurile către acesta către Serviciul Catagrafie, Autorizare, Înregistrare şi Evidenţă Informatizată având în vedere respectarea termenului legal de răspuns către petent, în conformitate cu prevederile legale;
- răspunde de elaborarea şi avizarea planurilor de măsuri/acţiuni faţă de recomandările/măsurile primite în urma auditurilor/controalelor interne şi externe a activităţilor specifice, precum şi de realizarea acestora în termenele stabilite, în conformitate cu legislaţia specifică în vigoare;
- realizează şi alte activităţi dispuse de conducerea instituţiei, în baza legislaţiei în vigoare, în limita competenţelor specifice.
Anexa nr. 2
Formular de înscriere
Autoritatea sau instituţia publică:
Funcţia solicitată:
Data organizării concursului, proba scrisă şi/sau proba practică, după caz:
Numele şi prenumele candidatului:
Datele de contact ale candidatului (Se utilizează pentru comunicarea cu privire la concurs.):
Adresa:
E-mail:
Telefon:
Persoane de contact pentru recomandări:
Numele şi prenumele | Instituţia | Funcţia | Numărul de telefon |
Anexez prezentei cereri dosarul cu actele solicitate.
Menţionez că am luat cunoştinţă de condiţiile de desfăşurare a concursului.
Cunoscând prevederile art. 4 pct. 2 şi 11 şi art. 6 alin. (1) lit. a) din Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor), în ceea ce priveşte consimţământul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal declar următoarele:
Îmi exprim consimţământul [ ]
Nu îmi exprim consimţământul [ ]
cu privire la transmiterea informaţiilor şi documentelor, inclusiv date cu caracter personal necesare îndeplinirii atribuţiilor membrilor comisiei de concurs, membrilor comisiei de soluţionare a contestaţiilor şi ale secretarului, în format electronic.
Îmi exprim consimţământul [ ]
Nu îmi exprim consimţământul [ ]
ca instituţia organizatoare a concursului să solicite organelor abilitate în condiţiile legii certificatul de integritate comportamentală pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi din orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane, cunoscând că pot reveni oricând asupra consimţământului acordat prin prezentul formular.
Îmi exprim consimţământul [ ]
Nu îmi exprim consimţământul [ ]
ca instituţia organizatoare a concursului să solicite organelor abilitate în condiţiile legii extrasul de pe cazierul judiciar cu scopul angajării, cunoscând că pot reveni oricând asupra consimţământului acordat prin prezentul formular.
Declar pe propria răspundere că în perioada lucrată nu mi s-a aplicat nicio sancţiune disciplinară/mi s-a aplicat sancţiunea disciplinară ________________________.
Declar pe propria răspundere, cunoscând prevederile art. 326 din Codul penal cu privire la falsul în declaraţii, că datele furnizate în acest formular sunt adevărate.
Data:
Semnătura:
Anexa nr. 3
Denumirea angajatorului
Datele de identificare ale angajatorului (adresă completă, CUI)
Datele de contact ale angajatorului (telefon, fax)
Nr. de înregistrare
Data înregistrării
ADEVERINŢĂ
Prin prezenta se atestă faptul că dl/dna …………………….., posesor/posesoare al/a B.I./C.I. …………. seria ……. nr. …………….., CNP ………………….., a fost/este angajatul/angajata …………………., în baza actului administrativ de numire nr. ……………../contractului individual de muncă, cu normă întreagă/cu timp parţial de …… ore/zi, încheiat pe durată nedeterminată/determinată, respectiv ….., înregistrat în registrul general de evidenţă a salariaţilor cu nr. ……./………, în funcţia/meseria/ocupaţia de^1) ……………………. .
^1) Prin raportare la Clasificarea ocupaţiilor din România şi la actele normative care stabilesc funcţii.
Pentru exercitarea atribuţiilor stabilite în fişa postului aferentă contractului individual de muncă/actului administrativ de numire au fost solicitate studii de nivel^2) ………………. în specialitatea ………………….. .
^2) Se va indica nivelul de studii (mediu/superior de scurtă durată/superior).
Pe durata executării contractului individual de muncă/raporturilor de serviciu, dl/dna ……………………………………… a dobândit:
– vechime în muncă: ………………… ani …….. luni ……. zile;
– vechime în specialitatea studiilor: ……………….. ani …………. luni ………. zile.
Nr. crt. | Mutaţia intervenită | Anul/luna/zi | Meseria/Funcţia/Ocupaţia | Nr. şi data actului pe baza căruia se face înscrierea |
Pe durata executării contractului individual de muncă/raporturilor de serviciu au intervenit următoarele mutaţii (modificarea, suspendarea, încetarea contractului individual de muncă/raporturilor de serviciu):
În perioada lucrată a avut ………….. zile de absenţe nemotivate şi ……………. zile de concediu fără plată.
În perioada lucrată, dlui/dnei ………………………….. nu i s-a aplicat nicio sancţiune disciplinară/i s-a aplicat sancţiunea disciplinară …………………………… .
Cunoscând normele penale incidente în materia falsului în declaraţii, certificăm că datele cuprinse în prezenta adeverinţă sunt reale, exacte şi complete.
Data
………………
Numele şi prenumele reprezentantului legal al angajatorului^3)
^3) Persoana care, potrivit legii/actelor juridice constitutive/altor tipuri de acte legale, reprezintă angajatorul în relaţiile cu terţii.
……………………………..
Semnătura reprezentantului legal al angajatorului
……………………………………….
Ştampila angajatorului
Afişat astăzi, 22.05.2025 la sediul ,posturi.gov.ro și pe site-ul D.S.V.S.A. MEHEDINȚI
DIRECTOR EXECUTIV,
DR .MĂRI IONUȚ-GABRIEL