ANUNT CONCURS una  funcție contractuală de execuție vacantă, pe perioadă determinată (31.12.2023 inclusiv) medic veterinar, gradul profesional III

NR. 3570/20.03.2023

 

ANUNȚ :

 

Direcţia Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor MEHEDINȚI, cu sediul în Drobeta Turnu Severin ,str.Carol Davila nr.1 – jud.MEHEDINȚI, anunță organizarea concursului, în vederea ocuparii a una  funcție contractuală de execuție vacantă, pe perioadă determinată (31.12.2023 inclusiv) medic veterinar, gradul profesional III , în cadrul DSVSA MEHEDINȚI al cărui temei legal pentru angajare îl reprezintă Ordinul presedintelui A.N.S.V.S.A. nr. 64/2007, cu modificările și completările ulterioare  ,în conformitate cu prevederile HOTĂRÂRII nr. 1336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice,după cum urmează:

 

  1. a) Condiții specifice necesare în vederea participării la concurs și a ocupării funcției contractuale de medic veterinar, gradul III :

– studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul fundamental: științe biologice și biomedicale, ramura de știință medicină veterinară, domeniul de licență medicină veterinară, specializarea medicină veterinară;

– vechime în specialitatea studiilor absolvite necesare ocupării postului – minimum 1 an;

Durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi/40 ore/săptămână.

 

Concursul constă în susţinerea probei scrise în data de 20.04.2023 ora 11.00  la sediul Direcţiei Sanitar-Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor MEHEDINȚI, cu sediul în Drobeta Turnu Severin, str.Carol Davila nr.1 – jud.MEHEDINȚI şi a probei interviu care se va susţine într-un termen de maximum 4 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.

Dosarele de înscriere la concurs se pot depune la sediul instituției în maximum 10 zile lucrătoare de la data afișării anunţului, la Compartimentul Juridic și Resurse Umane – secretariatul comisiei de concurs, respectiv în perioada 24.03.2023 – 06.04.2023 ora 16.00.

 

Dosarele de concurs ,vor conține următoarele documente:

  1. a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 din H.G. nr. 1336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului – cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice;
  2. b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
  3. c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  4. d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
  5. e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
  6. f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
  7. g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
  8. h) curriculum vitae, model comun european.

 

Modelul orientativ al adeverinţei menţionate la lit. e) este prevăzut în anexa nr. 3 Hotărarea 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.

Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.

Copiile de pe actele prevăzute la lit a), f) și h) se vor prezenta în original, iar cele prevăzute la lit. b) – e) vor fi prezentate și în original, în vederea verificării conformității copiilor cu acestea, care se certifică cu mențiunea „conform cu originalul”.

Documentul prevăzut la lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. (1) lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice.

 

            Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte condiţiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi cerinţele specifice prevăzute la art. 542  alin. (1) şi (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare:

– are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;

– cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

– are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

– are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;

– îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

– nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;

– nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii.

 

Selecția dosarelor de înscriere se va face într-un termen de maximum două zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.

Rezultatele selecţiei dosarelor de concurs se afişează de către secretarul comisiei de concurs, cu menţiunea „admis” sau „respins”, însoţită, după caz, de motivul respingerii, la sediul instituţiei, precum şi pe pagina de internet a acesteia, în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a dosarelor. Contestațiile îndreptate împotriva rezultatului selecției dosarelor de concurs se pot depune  în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor la compartimentul resurse umane sau, după caz, la compartimentul care asigură organizarea şi desfăşurarea concursului.

În situaţia contestațiilor formulate faţă de rezultatul selecţiei dosarelor, comisia de soluţionare a contestațiilor  verifică îndeplinirea de către candidatul contestatar a condiţiilor pentru participare la concurs în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului se realizează prin afişare la sediul şi pe pagina de internet a instituţiei, după caz, în termen de o zi lucrătoare de la data finalizării probei şi conţine atât punctajul obţinut, cât şi menţiunea „admis” sau „respins”, după caz, iar contestațiile îndreptate împotriva rezultatelor pentru fiecare probă de concurs se pot depune  în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului la compartimentul resurse umane sau, după caz, la compartimentul care asigură organizarea şi desfăşurarea concursului.

În situaţia contestațiilor formulate faţă de rezultatul probei scrise, probei practice sau al interviului, comisia de soluţionare a contestațiilor analizează lucrarea sau consemnarea răspunsurilor la interviu doar pentru candidatul contestatar în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

Rezultatele finale se afişează la sediul autorităţii sau instituţiei publice organizatoare a concursului şi pe pagina de internet a acesteia, la secţiunea special creată în acest scop, în termen de o zi lucrătoare de la data afişării rezultatelor soluţionării contestațiilor pentru ultima probă, prin specificarea menţiunii „admis” sau „respins”.

Afişarea rezultatelor obţinute de candidaţi la probele concursului, precum şi afişarea rezultatelor soluţionării contestațiilor şi a rezultatelor finale ale concursului se realizează folosindu-se codul numeric pentru identificare atribuit fiecărui candidat (numărul de înregistrare atribuit fiecărui dosar de concurs).

Condițiile de participare la concurs, bibliografia și tematica de concurs se afișează la sediul DSVSA MEHEDINȚI și pe site oficial.

Orice alte informaţii suplimentare se pot obţine de la sediul Direcției Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor MEHEDINȚI – Compartimentul Juridic și Resurse Umane, telefon: 0752348608 sau 0252316312 int.13, e-mail office-mehedinti@ansvsa.ro.

 

 

BIBLIOGRAFIA :

1.Regulamentul (UE) 625/2017 privind controalele oficiale și alte activități oficiale efectuate pentru aplicarea legislației privind alimentele și furajele, a normelor privind sănătatea și bunăstarea animalelor, sănătatea plantelor și produsele de protecție a plantelor.

2.Regulamentul de punere în aplicare (UE) 627/2019 de stabilire a unor modalități practice uniforme pentru efectuarea controalelor oficiale asupra produselor de origine animală destinate consumului uman.

3.Regulamentul(UE) 852/2004 privind igiena produselor alimentare.

4.Regulamentul(UE) 853/2004 de stabilire a unor norme specifice de igienă care se aplică alimentelor de origine animală.

5.Regulamentul (UE) 178/2002 de stabilire a principiilor și cerințelor generale ale legislației sanitare veterinare , de instituire a Autorității Europene pentru Siguranța Alimentelor și de stabilire a procedurilor în domeniul siguranței produselor alimentare.

  1. 6Regulamentul 2073/2005privind criteriile microbiologice pentru produsele alimentare.

7.Ordinul 64/2007 pentru aprobarea Normei sanitare veterinare privind organizarea și desfășurarea activității de control oficial sanitar veterinar efectuat de către personalul de specialitate în unitățile care produc alimente de origine animală, cu modificările ulterioare.

8.Ordinul 96/2014 privind aprobarea tarifelor aplicabile în domeniul sanitar veterinar și pentru siguranța alimentelor-(Anexa 3), cu modificările ulterioare.

 9.Ordin ANSVSA nr. 10/2008 privind aprobarea normei sanitare veterinare care stabilește procedura pentru marcarea și certificarea sanitară veterinară a cărnii proaspete și marcarea produselor de origine animală destinate consumului uman , cu modificările și completările ulterioare.

 

TEMATICA :

1.Regulamentul (UE) 625/2017 privind controalele oficiale și alte activități oficiale efectuate pentru aplicarea legislației privind alimentele și furajele, a normelor privind sănătatea și bunăstarea animalelor, sănătatea plantelor și produsele de protecție a plantelor:

Capitolul II-Secțiunea I.-Art.9-Norme generale privind controalele oficiale , Art.14-Metodele și tehnicile de control oficial.

Secțiunea II – Art.16-Cerințe suplimentare pentru controale oficiale și alte acțiuni oficiale în anumite domenii .Art. 18 -Norme specifice privind controalele oficiale și pentru acțiunile întreprinse de către autoritățile competente în legatură cu producția de produse de origine animală destinate consumului uman. Art. 21- Normele specifice privind controalele oficiale și acțiunile întreprinse de autoritățile competente în legatură cu cerințele în materie de bunăstarea animalelor.

 

2.Regulamentul de punere în aplicare (UE) 627/2019 de stabilire a unor modalități practice uniforme pentru efectuarea controalelor oficiale asupra produselor de origine animală destinate consumului uman:

Titlul II- Cerințe specifice privind efectuarea controalelor oficiale și frecvența minimă uniformă a controalelor oficiale asupra produselor de origine animală;

Titlul III-Cerințe specifice privind efectuarea controalelor oficiale și frecvența minimă uniformă a controalelor oficiale asupra cărnii proaspete;

Titlul IV-Cerințe specifice privind efectuarea controalelor oficiale și frecvența minima uniformă a controalelor oficiale asupra laptelui crud, colostrului, produselor lactate și produselor pe bază de colostru, după cum este necesar pentru a răspunde la pericolele și riscurile uniforme recunoscute.

 

3.Regulamentul(UE) 852/2004 privind igiena produselor alimentare:

Capitolul II-Obligațiile operatorilor din sectorul alimentar.Anexa II –cerințe sanitare generale aplicabile operatorilor din sectorul alimentar.

 

4.Regulamentul(UE) 853/2004 de stabilire a unor norme specifice de igienă care se aplică alimentelor de origine animală:

Anexa II-Cerințe privind mai multe produse de origine animală-Secțiunea I-Marca de identificare;Secțiunea III- Informații privind lanțul alimentar.

Anexa III Cerințe specifice: Secțiunea I – carne de ongulate domestice,Secțiunea V- carne tocată, preparate din carne și carne separată mecanic, Secțiunea VI -Produse din carne, Sectiunea IX -lapte crud, colostru, produse lactate și produse pe bază de colostru, Sectiunea X –ouă și produse din ouă.

 

5.Regulamentul (UE) 178/2002 de stabilire a principiilor și cerințelor generale ale legislației sanitare veterinare , de instituire a Autorității Europene pentru Siguranța Alimentelor și de stabilire a procedurilor în domeniul siguranței produselor alimentare:

 

Sectiunea 4. Art.14-Cerințe pentru siguranța produselor alimentare, Art.18-Trasabilitatea.Art.19-Responsabilități în domeniul produselor alimentare, operatorii din sectorul alimentar.

 

6.Regulamentul 2073/2005 privind criteriile microbiologice pentru produsele alimentare:

Anexa I, Criterii microbiologice pentru produsele alimentare Cap.2- Criterii de igienă a procesului, Cap.3-Norma pentru prelevarea de probe și pregătirea probelor pentru teste.

 

7.Ordinul 64/2007 pentru aprobarea Normei sanitare veterinare privind organizarea și desfășurarea activității de control oficial sanitar veterinar efectuat de către personalul de specialitate în unitățile care produc alimente de origine animală:

Obligațiile medicului veterinar oficial încadrat conform Ordin 64/2007.

 

8.Ordinul 96/2014 privind aprobarea tarifelor aplicabile în domeniul sanitar veterinar și pentru siguranța alimentelor -(Anexa 3), cu modificările ulterioare.

 

9.Ordin ANSVSA nr. 10/2008 privind aprobarea normei sanitare veterinare care stabilește procedura pentru marcarea și certificarea sanitară veterinară a cărnii proaspete și marcarea produselor de origine animală destinate consumului uman , cu modificările și completările ulterioare;

Capitolul III-Marcarea de sanătate a cărnii proaspete;Capitolul IV-Marcarea de identificare a produselor de origine animală;Capitolul V-Certificarea de sănatate publică veterinară a cărnii proaspete.

 

Atribuțiile postului:

  1. efectuează controlul oficial sanitar-veterinar al produselor de origine animală destinate consumului uman în unitățile arondate , prevăzute la pct. I din anexa nr. 1 la Ordinul nr. 64/2007 cu modif. și completările ulterioare și controalele oficiale prevazute în Programul privind actiunile de supraveghere, prevenire și control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecția animalelor și protecția mediului, de identificare și inregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor si caprinelor, inclusiv prin recoltarea de probe pentru efectuarea analizelor de laborator din toate tipurile și categoriile de produse de origine animală, în conformitate cu prevederile legislației veterinare în vigoare;
  2. își desfășoară activitatea conform prevederilor actelor normative din domeniul sanitar-veterinar, precum și altor prevederi legale în vigoare, cu respectarea prevederilor contractului semnat de unitate cu Direcția Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor Mehedinți;
  3.  verifică implementarea procedurilor bazate pe principiile privind analiza riscurilor și punctele critice de control (H.A.C.C.P.) și a trasabilității și are responsabilitatea de a urmări remedierea deficiențelor constatate;
  4. Întocmește și înaintează  la Direcția Sanitară-Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor Mehedinți la termenele si in conditiile stabilite de aceasta, situatiile si documentele solicitate, precum si pe cele prevazute de reglementarile in vigoare;
  5. întocmeste și înaintează rapoarte reprezentantului legal al unității și șefului Serviciului Control Oficial Siguranța Alimentelor din cadrul D.S.V.S.A. Mehedinti ori de câte ori constată deficiențe în unitățile arondate  ca urmare a controalelor oficiale efectuate in conformitate cu prevederile Programului privind actiunile de supraveghere, prevenire si control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protectia animalelor si protectia mediului, de identificare si inregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor si caprinelor si a Programului de supraveghere si control in domeniul sigurantei alimentelor;
  6. In situatia in care identifica o neconformitate, informeaza sefului serviciului control oficial siguranta alimentelor din cadrul D.S.V.S.A.  Mehedinti si dispune in scris masuri catre reprezentantul legal al unității în vederea remedierii deficientelor constatate, dupa cum urmeaza:

 

  1. a) impunerea de proceduri de igienizare sau orice alte masuri considerate necesare pentru asigurarea sigurantei produselor si conformitatea cu prevederile legislatiei in vigoare;
  2. b) restrictionarea sau interzicerea introducerii pe piata, a importului sau exportului de produse de origine animala, atunci cand se constata prezenta potentialilor factori de risc pentru siguranta alimentara de natura fizica, chimica, biologica, radiologica etc.;
  3. c) dispunerea recuperarii, retragerii de pe piata si/sau distrugerii produselor de origine animala neconforme;
  4. d) propunerea de suspendare sau de interzicere a activitatilor pentru unitatile de industrie alimentara prevazute la pct. I din anexa nr. 1, in cazul nerespectarii prevederilor legislatiei in vigoare;
  5. e) aplicarea oricarei alte masuri pe care o considera necesara, potrivit prevederilor legale in vigoare, in vederea indeplinirii obiectivelor privind siguranta alimentara.
  1. are obligatia sa supravegheze modul de aplicare a marcii de sanatate/identificare, conform prevederilor legislatiei in vigoare;
  2. In cazul in care sunt efectuate controale, verificari, inspectii sau audituri de catre personalul sanitar-veterinar de la nivel superior, trebuie sa fie prezent pe intreaga perioada a acestor actiuni si trebuie sa semneze documentul intocmit la fata locului;
  3. poarta intreaga raspundere pentru activitatea sanitara veterinara prestata, pentru deciziile luate, precum si pentru documentele si situatiile intocmite;
  4. pastreaza confidentialitatea activitatii desfasurate in unitate, conform prevederilor legislatiei in vigoare;
  5. participă şi la alte activităţi dispuse de conducerea D.S.V.S.A. MEHEDINTI, în conformitate cu limitele de competenţă;

 

Data afișări: 24.03.2023 seit și sediu DSVSA MEHEDINȚI.

 

 

DIRECTOR EXECUTIV,

DR MĂRI IONUȚ-GABRIEL

 

 

 

  Nume și Prenume : Funcția : Data : Semnătura :
ELABORAT Roman Camelia Neli Consilier superior 20.03.2023  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anexa nr. 2

Formular de înscriere

Autoritatea sau instituţia publică:

Funcţia solicitată:

Data organizării concursului, proba scrisă şi/sau proba practică, după caz:

Numele şi prenumele candidatului:

Datele de contact ale candidatului (Se utilizează pentru comunicarea cu privire la concurs.):

Adresa:

E-mail:

Telefon:

Persoane de contact pentru recomandări:

Numele şi prenumele Instituţia Funcţia Numărul de telefon

Anexez prezentei cereri dosarul cu actele solicitate.

Menţionez că am luat cunoştinţă de condiţiile de desfăşurare a concursului.

Cunoscând prevederile art. 4 pct. 2 şi 11 şi art. 6 alin. (1) lit. a) din Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor), în ceea ce priveşte consimţământul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal declar următoarele:

Îmi exprim consimţământul [ ]                               Nu îmi exprim consimţământul [ ]

cu privire la transmiterea informaţiilor şi documentelor, inclusiv date cu caracter personal necesare îndeplinirii atribuţiilor membrilor comisiei de concurs, membrilor comisiei de soluţionare a contestaţiilor şi ale secretarului, în format electronic.

Îmi exprim consimţământul [ ]                           Nu îmi exprim consimţământul [ ]

ca instituţia organizatoare a concursului să solicite organelor abilitate în condiţiile legii certificatul de integritate comportamentală pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi din orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane, cunoscând că pot reveni oricând asupra consimţământului acordat prin prezentul formular.

Îmi exprim consimţământul [ ]                                Nu îmi exprim consimţământul [ ]

ca instituţia organizatoare a concursului să solicite organelor abilitate în condiţiile legii extrasul de pe cazierul judiciar cu scopul angajării, cunoscând că pot reveni oricând asupra consimţământului acordat prin prezentul formular.

Declar pe propria răspundere că în perioada lucrată nu mi s-a aplicat nicio sancţiune disciplinară/mi s-a aplicat sancţiunea disciplinară ________________________.

Declar pe propria răspundere, cunoscând prevederile art. 326 din Codul penal cu privire la falsul în declaraţii, că datele furnizate în acest formular sunt adevărate.

Data:

Semnătura:

 

Anexa nr. 3

Denumirea angajatorului

Datele de identificare ale angajatorului (adresă completă, CUI)

Datele de contact ale angajatorului (telefon, fax)

Nr. de înregistrare

Data înregistrării

ADEVERINŢĂ

Prin prezenta se atestă faptul că dl/dna …………………………………, posesor/posesoare al/a B.I./C.I. …………. seria ……. nr. …………….., CNP ………………….., a fost/este angajatul/angajata ……………………………………, în baza actului administrativ de numire nr. ……………../contractului individual de muncă, cu normă întreagă/cu timp parţial de …… ore/zi, încheiat pe durată nedeterminată/determinată, respectiv ….., înregistrat în registrul general de evidenţă a salariaţilor cu nr. ……./………, în funcţia/meseria/ocupaţia de^1) ……………………. .

^1) Prin raportare la Clasificarea ocupaţiilor din România şi la actele normative care stabilesc funcţii.

Pentru exercitarea atribuţiilor stabilite în fişa postului aferentă contractului individual de muncă/actului administrativ de numire au fost solicitate studii de nivel^2) ………………. în specialitatea ………………….. .

^2) Se va indica nivelul de studii (mediu/superior de scurtă durată/superior).

Pe durata executării contractului individual de muncă/raporturilor de serviciu, dl/dna ……………………………………… a dobândit:

– vechime în muncă: ………………… ani …….. luni ……. zile;

– vechime în specialitatea studiilor: ……………….. ani …………. luni ………. zile.

Nr. crt. Mutaţia intervenită Anul/luna/zi Meseria/Funcţia/Ocupaţia Nr. şi data actului pe baza căruia se face înscrierea

Pe durata executării contractului individual de muncă/raporturilor de serviciu au intervenit următoarele mutaţii (modificarea, suspendarea, încetarea contractului individual de muncă/raporturilor de serviciu):

În perioada lucrată a avut ………….. zile de absenţe nemotivate şi ……………. zile de concediu fără plată.

În perioada lucrată, dlui/dnei ………………………….. nu i s-a aplicat nicio sancţiune disciplinară/i s-a aplicat sancţiunea disciplinară …………………………… .

Cunoscând normele penale incidente în materia falsului în declaraţii, certificăm că datele cuprinse în prezenta adeverinţă sunt reale, exacte şi complete.

 

Data

………………

Numele şi prenumele reprezentantului legal al angajatorului^3)

^3) Persoana care, potrivit legii/actelor juridice constitutive/altor tipuri de acte legale, reprezintă angajatorul în relaţiile cu terţii.

……………………………..

Semnătura reprezentantului legal al angajatorului

……………………………………….

Ştampila angajatorului